Ufak bir fikir telaşı (Erik Johansson)

Ne zamandır makineden çıkan fotoğraflara yeteri kadar ilgiyi gösteremediğimden şikayet ediyordum. Yani deklanşöre bastım bitti gitti diye bir olay yok fotoğrafta. Sonrası da oldukça önemli malum. Hoş karanlık odayı yakalayamamış olmamın verdiği belki biraz acemilik ile bilgisayar ekranında dalıyorum fotoğrafa. Böyle hayıflanır bir haldeyken bir anda Erik Johansson ile karşı karşıya geldim. Malum sonsuz bilgi kaynağı internet 10 dakika sonra sadece sitesinde paylaştığı fotoğrafın her yerde gezdiğini gösterdi bana..

Açık sularda ıslak rüyâlar

Biraz daha nefes alıp fotoğraflarının nelerden oluştuğuna baktığımda aslında nasıl işleyeceğini düşünüp fotoğraf çektiğini hissettim. Sanırım çekilen fotoğrafı işlemektense nasıl işleyip ne gibi bi anlatımı yansıtacağı konunun alt yapı fotoğrafını çekmek daha da zor olsa gerek.

Lata hundar måste också komma ut (Lazy dogs must also come out)

Ancak bu fotoğraf bir an Pink Floyd High Hopes klibini anımsattı. Bilmem siz ne düşünürsünüz.

Anlagd översvämning  (Man Made Flood)

Anlagd översvämning (Man Made Flood)

Bu fotoğrafta 2007 yılı İskandinav fotoğrafı yarışması birincisi. Eh insan bu kadar becerikli olunca da büyük reklam firmaları da peşinde koşuyormuş. 🙂

Bu arkadaş bana tekrar fotoğrafı çekip bırakmamam gerektiğini ve işlemenin çok önemli olduğunu bir daha hatırlattı.

Sağlıcakla

About this entry